joi, 5 mai 2011

Cum se inmultesc iepurasii de ciocolata?

Eu am impresia (impresisul -pour les connaisseurs) ca si iepurasii de ciocolata se reproduc la fel de bine si rapid ca si copiile lor :)) reale! Fiind intr-un supermarket, am trecut pe langa raftul cu produse din ciocolata si am remarcat faptul ca, in raft, erau doar 5 urechiati d'astia de vestesc Pastele, frumos imbracati in staniol; ei bine, surpriza! cand m-am intors (peste vreo ora), raftul era plin!
Celui care ma ajuta sa gasesc o pereche (mascul + femela) de iepurasi de ciocolata, ma angajez solemn sa-i cedez jumatate din puii fatati! Nu vi se pare corect targul?

2 comentarii:

Archaeopteryx spunea...

Se înmulţesc prin înmugurire. La început o ureche a iepurelui de ciocolată se transformă în alt iepure de ciocolată, care mănâncă cealaltă ureche a iepurelui iniţial, ca să crească mare şi apoi se desprinde. Iepurii de cioco nu sunt masculi şi femele, ci de stânga sau de dreapta, după urechea din care provin.

Capitanu' Hook spunea...

Eu cred ca vrei sa-ti faci caciula ruseasca din iepure de ciocolata. Vin zile grele. Ti-e frig, o porti, ti-e foame, o mananci.