luni, 16 mai 2011

Ideile inapoi cine mi le aduce?

Zilele trecute mi-au trecut prin cap doua idei de articole pentru acest blog. De fapt erau pentru un articol si un sondaj. Insa nu mergea blogger-ul atunci, iar acum nu mai am nici cea mai mica ideea cu privirea la ceea ce doream sa scriu. Cei ce se ocupa de blogger au reusit sa recupereze datele, dar ideile mele cine le aduce inapoi?

PS. Initial, cand am observat ca nu merge forumul, am crezut ca a incercat Monty sa posteze un articol si a sters tot blogul :)

7 comentarii:

Tess spunea...

http://www.google.com/support/blogger/?hl=en-GB&rd=1 :D

Imi place topica din titlu, reflecta intocmai continutul postarii!

gonen spunea...

poetic chiar, titlul

Archaeopteryx spunea...

Gonen, ideile ţi le aduce înapoi Zâna Ideuţă.
Trebuie doar să sufli într-o păpădie şi să îi spui dorinţa ta în gând.

gonen spunea...

radeti voi, dar sunt sigur ca daca reuseam sa scriu cele 2 articole, buruieni.blogspot.com ar fi devenit cel mai tare blog din blogosfera

Monty Python spunea...

radeti voi, radeti.... radeti pentru ca aveti unde sa radeti... pana m-oi hotari eu sa scriu primul articol... Muahahahahahaha!

Archaeopteryx spunea...

Gonen, eu am vorbit serios. Dacă nu mă iei în serios, eşti neserios.

Tess spunea...

@Gonen:
Deci acum ca au reparut comentariile pierdute, ar trebui ca si ideile pierdute sa se intoarca la tine.